rafał tarnowski

zobacz inne tematy
Nie daj się cyfrowemu długowi

Nie daj się cyfrowemu długowi

Wybranie drogi na skróty często rodzi gigantyczne problemy, zwłaszcza jeśli mówimy o biznesie i nowych technologiach. Dlaczego dług cyfrowy jest dziś tak istotnym wyzwaniem?

Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową

Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową

Internet to królestwo danych. Dziś w 48 godzin gromadzi się w nim więcej danych, niż zgromadzono na całym świecie od początku istnienia ludzkości. Co z nimi robić i dlaczego należy obchodzić się z danymi jak z ropą naftową?

Raport Konsument nowej generacji. Europa jest otwarta na e-commerce

Raport Konsument nowej generacji. Europa jest otwarta na e-commerce

Miejsce w e-commerce jest dla każdego. Niezależnie od tego, co sprzedajesz, możesz rozpocząć działania online. Pandemia zdynamizowała wzrost nierówności między graczami e-handlu a podmiotami offline, ale też otworzyła tym drugim drzwi do wyścigu – możemy sprzedawać już w całej Europie, jeśli jesteśmy online. Jak powinny to zrobić marki, które pozornie nie pasują do e-świata?

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Jeśli nie znasz zwyczajów swojego klienta, nic mu nie sprzedasz. Reguła ta sprawdza się też w internecie. A jeśli sprzedajesz w różnych krajach i kulturach, sprawa robi się jeszcze bardziej złożona. By osiągnąć sukces w e-commerce, nie wystarczy wiedzieć, że na Zachodzie klienci płacą w euro.