black friday

zobacz inne tematy
Black Friday. Jak nie dać się złapać na fałszywe promocje

Black Friday. Jak nie dać się złapać na fałszywe promocje

Przeceny, rabaty – te hasła mogą nabierać dodatkowej wagi w dobie podwyższonej inflacji. Przed nadejściem kulminacyjnej fali wyprzedaży w ramach Black Week warto wiedzieć, jak odróżnić prawdziwe okazje od pozornych. Podczas zakupów w zagranicznych sklepach kluczowe jest, aby nie dać się zaskoczyć niekorzystnymi kursami wymiany i prowizją za przewalutowanie.

Czy retailerzy są gotowi na zwroty w szczytach handlowych?

Czy retailerzy są gotowi na zwroty w szczytach handlowych?

Domeną IV kwartału każdego roku jest szaleństwo zakupowe w wielu sektorach. Niestety, wraz z nim rośnie prawdopodobieństwo nietrafionych decyzji i liczba dokonywanych zwrotów. Biorąc pod uwagę, że 1/4 klientów zwraca od 5 do 15 proc. artykułów zakupionych online, szaleństwo zakupowe może trwać do stycznia. Czy sektor handlu w Polsce jest gotowy na zwroty akcji?

Black Friday był stress testem dla logistyki. Branżę czeka najbardziej intensywny okres w roku

Black Friday był stress testem dla logistyki. Branżę czeka najbardziej intensywny okres w roku

Przed branżą logistyczną najintensywniejszy czas w roku, który tradycyjnie rozpoczął Black Friday. Jak dostawcy radzą sobie z tą przedświąteczną zakupową gorączką? Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach, a ściślej mówiąc w odpowiednio dopasowanych rozwiązaniach IT, które pomagają branży e-commerce zarządzać logistyką przesyłek.

Wysyp dniówek przy okazji Bożego Narodzenia. Sklepy i magazyny poszukują pracowników dorywczych

Wysyp dniówek przy okazji Bożego Narodzenia. Sklepy i magazyny poszukują pracowników dorywczych

Niezależnie od kondycji gospodarki cykliczność kalendarza sprawia, że mamy w ciągu roku okazje, kiedy kupujemy więcej. Tikrow, agencja pracy natychmiastowej, wskazała TOP5 okoliczności, które nie tylko napędzają koniunkturę, ale dają szansę Polakom na podreperowanie budżetu przez pracę dorywczą. Dniówki dają zarobić nawet ponad 250 zł „na rękę”.

Black Friday: zamówienie w twoim e-sklepie co 0,94 sekundy

Black Friday: zamówienie w twoim e-sklepie co 0,94 sekundy

Black Friday to wyzwanie dla e-commerce. Trzeba zadbać o przygotowanie swojego sklepu online, by przyjął większą ilość ruchu. Jak nie dać się zaskoczyć największym promocjom w roku? To proste. Do projektów podchodzić perspektywicznie.

Black Friday w My Company Polska. Dajemy PR za darmo!

Black Friday w My Company Polska. Dajemy PR za darmo!

Już jutro - 25 listopada - ukochany dzień łowców promocji! W "My Company Polska" również nie możemy się doczekać Black Friday, dlatego przygotowaliśmy specjalną okazję - drogi PR-owcu, przyślij nam propozycję wywiadu/komentarza eksperckiego/materiału prasowego, a my na pewno zainteresujemy się tematem!

Koniec z oszustwami w Black Friday? UE ukręci bat na branżę e-commerce

Koniec z oszustwami w Black Friday? UE ukręci bat na branżę e-commerce

Sztuczne obniżki, usuwanie negatywnych komentarzy i publikowanie fałszywych opinii o produktach - już za rok możemy być wolni od tych problemów. UE zapowiada koniec z samowolką branży e-commerce. Taktyki, które w Black Friday zdarzają się nagminnie mają zostać ukrócone przez nową dyrektywę Omnibus.

5 kroków: jak nie dać się oszukać w Black Friday

5 kroków: jak nie dać się oszukać w Black Friday

Black Friday oraz okres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności cyberoszustów, dlatego CERT Polska przygotował kampanię edukacyjną dotyczącą zakupów w sieci. Start kampanii jest połączony z premierą nowej edycji poradnika na temat bezpieczeństwa zakupów online.

Black Friday - zamówienie w Twoim e-sklepie co 0,94 sekundy?

Black Friday - zamówienie w Twoim e-sklepie co 0,94 sekundy?

Black Friday to wyzwanie dla eCommerce’ów. Muszą zadbać o przygotowanie swojego sklepu online, by przyjął większą ilość ruchu. Jak nie dać się zaskoczyć największym promocjom w roku? To proste. Do projektów podchodzić perspektywicznie.

Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?

Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?

Wielkimi krokami zbliża się gorący okres sprzedażowy. Już niedługo Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Święta czy Sylwester. Według badań przeprowadzonych przez Deloitte aż 3 na 4 Polaków deklaruje chęć zrobienia zakupów w sam Black Friday (w tym roku wypada 27 listopada). Jest to jeden z najwyższych wyników w Europie.

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Jak donosi "Dziennik Gazeta Prawna", rozmowy Amazona z Pocztą Polską na temat obsługi przesyłek z serwisu Amazon.pl są w zaawansowanej fazie. Obie strony chciałyby zdążyć na szczyt paczkowy, który rozpoczyna się od promocji Black Friday - w tym roku wypadającej 27 listopada.