e-commerce
zobacz inne tematyKuchnia e-commerce, czyli trzy przepisy na wzrost konwersji
Jedni myślą o swoim e-sklepie w kategoriach romantycznych: „Jeśli będę miał najlepsze produkty i najniższe ceny, podbiję świat”. Inni myślą w kategoriach pragmatycznych: „Koszt zakupu plus 10 proc. kosztów plus 10 proc. marży równa się sprzedaż”. Które podejście jest słuszne? I jedno, i drugie.
VAS, czyli dla każdego coś dobrego
Na naszych oczach ma miejsce rewolucja w zachowaniach konsumenckich. „Wszystko w jednym miejscu” zaczyna także odmieniać biznes.
Konsument Nowej Generacji
Dobre wieści! Wraz ze spadkiem inflacji Polacy wracają do sklepów, a zwłaszcza e-sklepów. Jak sprawić, by klienci trafili prosto do nas, nie do konkurencji? Oczywiście najlepiej wykorzystać do tego nowe technologie.
Wszyscy jesteśmy konsumentami
Jeśli przyjąć – za Johnem F. Kennedym – że „wszyscy jesteśmy konsumentami”, to kwestia praw, które przysługują kupującym, zyskuje na znaczeniu. Tym bardziej że Polacy coraz lepiej się w nich orientują. To najważniejszy wniosek z najnowszego badania Forum Konsumentów i Amazon.
Tomasz i Piotr Karwatka inwestują w Rigby. Będą także doradzać przy rozwoju technologii Medusa
Spółka Rigby, specjalizująca się we wdrażaniu eCommerce w technologii Medusa.js, ogłosiła dzisiaj, że dołączają do niej znani inwestorzy Piotr i Tomasz Karwatka, współzałożyciele takich firm jak Divante, Callstack, czy VueStorefront. Piotr i Tomasz, którzy od lat aktywnie działają w świecie eCommerce, wzbogacą Rigby swoim doświadczeniem przy realizacji projektów dla klientów klasy enterprise.
Usługi dodane coraz mocniejsze w bankowości
Szybko, łatwo i przyjemnie. Klienci nie chcą marnować czasu, stąd tak duża popularność wszelkiego rodzaju agregatorów sprzedażowych i VAS-ów, czyli usług dodanych.
Platformy marketplace będą przymuszone do udzielania informacji o dochodach sprzedających
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, która będzie implementacją nowego prawa unijnego DAC7. W praktyce doprowadzi do przekazywania informacji o sprzedających do urzędów skarbowych przez platformy marketplace.
Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym
Leroy Merlin, znana sieć hipermarketów budowlanych, rozszerza swoją ofertę o innowacyjny marketplace w Polsce. Ta nowa inicjatywa stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku oraz na sukces podobnych platform w innych krajach, gdzie Leroy Merlin już z powodzeniem wprowadził ten model sprzedaży.
Rekordowe wyniki InPostu. Co szykuje w 2024 roku?
Ubiegły rok Grupa InPost zakończyła rekordowymi poziomami zarówno jeżeli chodzi o przychody, jak i obsłużone wolumeny przesyłek oraz zyski.
Innowacje w e-commerce, czyli jak wyprzedzić konkurencję
Nawet jeśli prowadzisz rentowny e-sklep, musisz trzymać rękę na pulsie. A to oznacza szukanie coraz to nowszych pomysłów na rozwój. Oto kilka pomysłów, które pomogą ci zwiększyć zasięgi i ściągnąć klientów.
To nie były „bogate” święta, ale będzie lepiej. Czy 2024 będzie przełomowy dla e-commerce?
Grudzień 2023 r. nie przyniósł oczekiwanego odbicia w handlu internetowym, sprzedaż była gorsza niż przed rokiem. Firmy z branży e-commerce na szczęście patrzą w przyszłość. Bo 2024 r. ma być przełomem!
Duże pieniądze dla edrone. Będzie ekspansja w Polsce i Brazylii
Startup Edrone pozyskał łącznie 20 mln złotych od inwestorów. Jak deklarują jego twórcy, pieniądze zostaną wykorzystane do ekspansji w Polsce i Brazylii.
Le Petit Trou to polska marka bielizny znana na całym świecie. W czym tkwi jej sukces? [WYWIAD]
Le Petit Trou to marka, którą francuski „Vogue” umieścił w zestawieniu najbardziej gorących tego sezonu obok takich, jak Loro Piana, Max Mara czy Brunello Cucinelli. Z kolei „GQ France” poleca ją słowami „możesz kupić z zamkniętymi oczami”. O pomyśle, sukcesie oraz nietaktownych na pozór decyzjach opowiadają założycielka marki Zuzanna Kuczyńska i Kasia Partyka, Head of Sales and Operations.
Duża operacja policji. To cios w podróbkowe gangi
Funkcjonariusze KAS i CBŚP przejęli dwa podwarszawskie magazyny z ponad 5 tys. podrobionych ubrań, galanterii i perfum. Ich wartość to ponad 2 mln złotych.
Top 10 trendów w e-commerce
To będzie rok odbicia w e-commerce! Czy powrócimy do szalonego wyścigu z lat 2020–2021? Raczej nie, ale dostosowując się do najważniejszych trendów w branży, będziesz w stanie efektywniej pozyskiwać i utrzymywać klienta.
Jak zapomnieć o logistyce
Jeśli prowadzisz e-sklep, to ostatnią rzeczą, o której powinieneś myśleć, jest to, w jaki sposób wysłany przez ciebie towar dotrze do klienta. To ma się dziać bezproblemowo! Tak się stanie, jeśli tylko nie zapomnisz o trzech prostych zasadach.
Sztuka omni, czyli jak rozwijać firmę w świecie e-commerce
Najwięksi arcymistrzowie szachowi słynęli z umiejętności grania wielu, równoległych partii, czasem dosłownie z zasłoniętymi oczami. To chyba najlepsza metafora tego, czym dziś jest omnichannel. Podejmiesz wyzwanie?
Kupowałeś w sklepie Duka? Mogłeś kupić niechciane produkty. Jest kara
Sklep internetowy Duka dostał 1,5 mln złotych kary za naruszenie interesów klientów. Firma sama dodawała do koszyków produkty.
Tar Heel Capital Pathfinder z nową inwestycją. Dwa miliony złotych otrzymał Boxmarket
Boxmarket, platforma internetowa oferująca akcesoria do sprzedaży wysyłkowej i inne produkty niezbędne do prowadzenia działalności przez sklepy online, pozyskała 2 mln zł od funduszu Tar Heel Capital Pathfinder.
Rumuński Postis otwiera oddział w Polsce. "Polski rynek jest dla nas kluczowy" [WYWIAD]
Postis - działająca na 25 rynkach europejskich firma opierająca swoją technologię na AI i Big Data - otwiera oddział w Polsce. W perspektywie dwóch lat chce być nad Wisłą jednym z najważniejszych graczy rynku dostaw dla e-commerce. - Polska jest naszym pierwszym krokiem przed eksploracją rynków niemieckiego i francuskiego - deklaruje w rozmowie z mycompanypolska.pl Mircea Stan, CEO Postis.
BLIK chwali się rekordowymi wynikami. "Wzrost liczby transakcji o 40 proc."
Pomimo wciąż trudnej sytuacji w branży handlowej, jak wynika z najnowszego komunikatu BLIK, polski system płatności zanotował jeden z najlepszych wyników w historii. W porównaniu do minionego roku, liczba transakcji wzrosła aż o 40 proc.
Krok za płot. Jak zarobić na eksplozji globalnego e-handlu
Świat na nowo zmienia definicję granic. Dotyczy to również rynku e-commerce. Zarobisz, jeśli pomyślisz o sprzedaży także poza Polską.
Jak Cię widzą, tak u Ciebie kupują - AI przy personalizacji interfejsu e-sklepu
Kiedy budujemy swój e-commerce, rozumiemy, jak ważny jest jego UX i użyteczny, estetyczny interfejs sklepu online. Dbamy więc o to, by wygląd sklepu był na tyle uniwersalny, aby podobał się wielu różnym klientom i pozwolił im komfortowo robić zakupy.
Szybciej, lepiej, sprawniej. Jak zbudować dobrą logistykę dla e-commerce
Jak zbudować dobrą logistykę dla sklepów w branży e-commerce, bez względu na ich wielkość.
FedEx stawia na Polskę. Inwestycje pomogą firmom
FedEx, jedna z największych na świecie firm logistycznych, przygotowała fundamenty pod dużą ekspansję w Europie. Mogą z niej skorzystać m.in. polskie firmy.
Foodcom uruchomił działalność w e-commerce. Do tej pory specjalizował się w handlu hurtowym
Firma handlowa Foodcom kontynuuje swoją ekspansję i uruchamia nową stronę internetową, wprowadzając możliwość zakupu towarów bezpośrednio przez platformę, a także zamrożenia ich cen na okres 3 dni dzięki funkcji rezerwacji.
Premiera aplikacji Erli. "To sposób na obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów"
Erli - jeden z najszybciej rozwijających się marketplace w Polsce - rusza z kolejną ofensywą na rynku e-commerce. Do końca 2024 roku Erli zamierza zainwestować 80 mln zł w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki.
Ruszyło badanie pracowników i pracowniczek branży e-commerce
W jakim kierunku zmierza e-commerce? Jakie są trendy na tym rynku? Jakie benefity i wysokość zarobków zapewniają firmy? Te i wiele innych pytań, stawia HRK w najnowszym badaniu. Wystartowała ankieta online dotycząca oczekiwań i wyzwań stojących przed branżą handlu elektronicznego. W oparciu o wyniki opracowany zostanie raport „Rynek pracy e-Commerce. Preferencje pracowników_czek”.
Plastic is not fantastic
W czasie pandemii Polacy pokochali zakupy w internecie. Jak wynika z raportu „Green Generation” opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w ten sposób kupuje już w naszym kraju 57 proc. internautów. Dzięki zakupom w sieci nie musimy jeździć, a potem chodzić po centrach handlowych. Oszczędzamy czas i paliwo, a często i pieniądze ze względu na atrakcyjne internetowe ceny.
Erli: Mamy coraz większą popularność
Erli.pl zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności.
E-commerce z lekką zadyszką. Wielki wyścig po klienta
Po pandemicznych rekordach branża e-commerce dostała lekkiej zadyszki. Dlatego dziś wyścig nabiera tempa, ale warunki rajdu są coraz bardziej wymagające.
Ukraińskie Allegro wchodzi do Polski. Rozetka ma plan na podbój e-commerce
Ukraińska platforma e-commerce o nazwie Rozetka rozpoczęła działalność w Polsce.
Wyślij zamówienie natychmiast albo pozwól klientom odejść do konkurencji, czyli po co są integracje
Twoja platforma sprzedażowa nie będzie się rozwijać bez tego kluczowego elementu – poprawnie wykonanej integracji.
Jak zwiększyć sprzedaż na marketplace?
Przygotowaliśmy pięć prostych porad, jak skutecznie poprawić wyniki twojego e-sklepu, który działa na platformie typu marketplace.
Konsument Nowej Generacji 2023
Polski konsument się zmienia. Jest coraz starszy, coraz bardziej wymagający i coraz sprawniej posługujący się technologiami mobilnymi. Czas na zmiany!