google

zobacz inne tematy
Google wprowadzi realistyczne video rozmowy. Poczujemy, że rozmówca jest obok nas

Google wprowadzi realistyczne video rozmowy. Poczujemy, że rozmówca jest obok nas

Google wprowadza nową technologię, która może zrewolucjonizować nasze zdalne komunikowanie się. Project Starline, nad którym firma pracuje od kilku lat, ma na celu stworzenie niemal namacalnych rozmów wideo, które zapewnią poczucie realnej obecności drugiej osoby. Do projektu dołączyła teraz firma HP, co ma przyspieszyć rozwój tej innowacji. Dzięki tej współpracy, Project Starline ma trafić na rynek w 2025 roku.

Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Nie chce, żeby AI karmiła nas scamem

Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Nie chce, żeby AI karmiła nas scamem

Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.

Zakupy przez TikTok zamiast Google? „Wszystkie platformy są teraz konkurencyjnymi wyszukiwarkami”

Zakupy przez TikTok zamiast Google? „Wszystkie platformy są teraz konkurencyjnymi wyszukiwarkami”

Sposób wyszukiwania produktów przez konsumentów zmienia działania sprzedawców. Ich aplikacje i portale muszą „przytrzymać” kupującego, by ten nie musiał wybierać innej strony internetowej w celu poznania szczegółów o produkcie. – Najwięcej traci na tym Google, bo aplikacje sklepów posiadają coraz więcej funkcji. O klientów walczą też media społecznościowe ze swoimi ultraspersonalizowanymi reklamami, ale Google przechodzi do kontrataku – mówi Marcin Stypuła, właściciel i prezes Semcore.

Alphabet zapłaci za pozyskiwanie danych klientów korzystających z trybu incognito w przeglądarce Google Chrome

Alphabet zapłaci za pozyskiwanie danych klientów korzystających z trybu incognito w przeglądarce Google Chrome

Nawet 20 mld dolarów domagali się użytkownicy Google Chrome za naruszenie ich prywatności przez koncern Alphabet. Chodzi o tryb incognito, który miał gwarantować anonimowość internautom, choć tak naprawdę pozyskiwał o nich dane. Ostatecznie korporacja podpisała ugodę w tej sprawie, a klienci mają otrzymać odszkodowania.

Susan Wojcicki: Oto, kim jest pierwsza dama światowego internetu

Susan Wojcicki: Oto, kim jest pierwsza dama światowego internetu

Ma polskie obywatelstwo, podobno jest kuzynką Mateusza Morawieckiego. Uchodzi za najbardziej wpływową kobietę światowego internetu. W połowie lutego świat obiegła sensacyjna wiadomość: Susan Wojcicki, szefowa YouTube’a i współtwórczyni Google’a, po 25 latach rozstaje się z firmą.

Nawigacja GPS w samochodzie. Innowacyjny pomysł

Nawigacja GPS w samochodzie. Innowacyjny pomysł

Nawigacja GPS w samochodzie to już standard. Kolejne marki próbują stworzyć własne projekty. Teraz nad innowacyjną nawigacją GPS w samochodzie pracuje Mercedes-Benz, który korzysta z danych geoprzestrzennych oraz możliwości nawigacji na platformie Map Google.

Google Maps postawi na wirtualizację realnego świata. Szef Google Geo o kierunku rozwoju najważniejszej aplikacji nawigacyjnej

Google Maps postawi na wirtualizację realnego świata. Szef Google Geo o kierunku rozwoju najważniejszej aplikacji nawigacyjnej

Google dąży do tego, by aplikacja Google Maps była w stanie jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników - w tym być absolutnie na bieżąco co do sytuacji na drodze czy pogodzie. W tym kierunku pójdzie rozwój aplikacji - zdradza w rozmowie z Wall Street Journal Christopher Phillips, szef Google Geo.

Jak rozwinąć firmę z branży e-commerce? Google i PFR organizują bezpłatne warsztaty.

Jak rozwinąć firmę z branży e-commerce? Google i PFR organizują bezpłatne warsztaty.

Ruszyła druga edycja programu Firmy Jutra, który tworzą wspólnie Google, Polski Fundusz Rozwoju i Chmura Krajowa. W pierwszej edycji z bezpłatnych szkoleń i konsultacji zwiększających kompetencje cyfrowe firm skorzystało ponad 16 tys. przedsiębiorców. Tym razem program skierowany jest do branży e-commerce i zakłada darmowy udział dla 500 uczestników. Zgłoszenia do programu trwają do 30 września!